joi, 8 septembrie 2011

Pictam iubirea … cu ingerasi

(nu e poezie, nu e proza.....e simplu scriere din suflet! )

Inchid ochii si realizez,
ca am uitat trasaturile chipului ei.
Sa fie de la varsta oare?
sau poate ca nu au contat niciodata?
Inciudat ma uit la poze… nimic,
ba chiar vad un trup straniu de strain
Dar,… nu-s lasat sa ma amagesc,
caci sufletul, si varful degetelor,
nu au uitat nimic si tipa...
dupa formele inimii ei,
si clipele de basm…

Cate nopti au fost? Nu conteaza..
As fi vrut sa poata fi nenumarate...
Ne puneam sa trecem pe taramul viselor,
dar nu indrazneam... de frica
sa nu ma trezesc dimineata... fara ea.
Prelungeam fericirea clipei de acum,
ghemuindu-ma la picioarele ei.

Nu intelegea ce se intampla,...
O linisteam si asteptam sa adoarma.
Lasam apoi sufletul sa strabata cerurile
cu ruga de multumire ca exista...
ca mi-a fost data in grija si ca ne iubim...
Ma lungeam apoi langa ea
si o priveam cum doarme... iar langa noi,
se formau cete lungi de ingeri
ce asteptau clipa magica...

Luam cu varful degetelor... un ingeras,
il inmuiam in preaplinul inimii mele,
Apoi, asa, murdar de iubire, il plimbam
peste trupul minunii mele adormite
pana cand se contopea cu ea….

Tarziu in noapte, adormeam fericit:
Aveam cea mai puternica dovada,
ca Dumnezeu exista si ma iubeste: EA!

7 comentarii:

  1. sunt curioasa... sunt convinsa ca in spatele cuvintelor astora se ascunde o intreaga poveste

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum o fi oare sa fii iubita la aceasta intensitate? Cum se intampla numai cui nu aprecieaza? Nu mai ineleg nimic din acest capitol al vietii.... :)

    Scrierea este superba... am citit si recitit... si recitesc... si-mi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. "sa nu ma trezesc dimineata... fara ea.

    cu ruga de multumire ca exista...
    ca mi-a fost data in grija si ca ne iubim...

    Luam cu varful degetelor... un ingeras,
    il inmuiam in preaplinul inimii mele,
    Apoi, asa, murdar de iubire, il plimbam
    peste trupul minunii mele adormite
    pana cand se contopea cu ea….

    Tarziu in noapte, adormeam fericit:
    Aveam cea mai puternica dovada,
    ca Dumnezeu exista si ma iubeste: EA!"


    luam cu varful degetelor un ingeras..., il inmuiam...si apoi murdar de iubire...?!
    rar mi e dat sa cunosc metafore de o asemenea frumusete.
    credeam ca nu exista perfectiune a cuvintelor, dar se pare ca uneori Seninul ofera posibilitatea asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea, prea frumoasa, prea inalta, prea adevarata...prea din noi, ca s-o putem limita, ca s-o putem cumva "stramba".
    Minunat ai transmis ce se poate simplu "simti" in adevarul implinirii ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gazduieste acest blog pe un serviciu profesional de hosting oferit de catre http://dhost.ro cu numai 5 RON /luna

    Beneficiezi de:

    -Platforma WordPress ultima versiune
    -Primesti blogul gata instalat si functional
    -O multime de teme si plugin-uri la un click distanta
    -Update WordPress direct din panou
    -Beneficiezi de asistenta profesionala pe toata perioada gazduirii
    -Spatiu Generos ( 1 GB )
    -Parcare Domeniu
    -Subdomeniu Gratuit ( nume.problog.eu / nume.dhost.ro la alegere )
    -Ai acces la fisiere prin FTP
    -Iti administrezi domeniul si baza de date cu ajutorul panoului de control
    -Back-up zilnic
    -Peering cu majoritatea ISP-urilor din Romania
    -Asistenta profesionala

    RăspundețiȘtergere